Dün oglum sünnet oldu 2 ay 25 günlük oğlumun yumurtaliklari su toplamış doğdu doğalı böyle normalden bir tık büyük duruyormuş dun sünnetten fark ettik hamileyken kendi doktorumda bunu bana söylemişti ama doğunca geçer dedi bende üstünde durmadim dün sünnet eden doktor su toplamış yyumurtaliklari dedi 1 yaşına kadar kendi geçerse gecicek geçmezse amilyatla siringayla cekicekmisler böyle bir durum yaşayan yada bu konu hakkında bilgisi olan varmi sünnet yeri iyileşince bir doktor aüroloji götürürucem inşallah korkulacak birsey değildir ya😔