Virüs iyice artti tam kizimin dogum gununde artıyor aksi gibi 1 ay sonra doğum günü var yapsammi yapmasammi cok kararsız kaldim yapsam birine desem biri darilir birine demesem öbürü kimseyi ayirmakta istemiyorum. Kızıma virus yuzunden me mevlit nede dogru düzgün doğum günü yapamadim ama bi yandanda virüsten korkuyorum neyapsam bilemedim sizler ne düşünüyorsunuz 🤔