Melikeeeecansuu Arkadasım sezeryan dogum yaptı dun gazını yapamamıs. Kaysı suyu ıcıyormus yıne olmamıs hastanede pek ılgılenmıyorlar. Gaz yapması ıcın ne yapması lazım yada ne yemesı lazımm. Lavma yapmıslar yıne yapmamıs