Merhabalar, inanın nasıl başlayacağım bilmiyorum. 2o aylik oğlum çok huysuz inatçı. Asla yapma etmeden anlamiyor. Kesinlikle oyuncak oynama gibi bir şeyi yok. Bir oyuncak 2dk sonrasında asla dikkatini çekmiyor. Oynamaya çalışıyorum hemen sıkılıyor. Devamli kapıları küt küt kapatma, tvye vurma, kumanda telefon atma taklatma gibi huyları var. Geçen kocaman tvyi kirdi eline oyuncak süpürgeyi almis vurdu bi anda şükür kendisine birsey olmadi kırılıp ustune falanda düşebilirdi. Hayla mesela tvye vurma derdinde biseyler devamli atma girişiminde. Çekmeceleri tak tak deyip olaca hızıyla açıp kapatıyor. Annecim yapma acir elin sıkışır diyorum yok asla anlamayıp koşup bu seferde başka şeyleri tak tak yapiyor. Gözlerime baka baka yanlış olan şeyleri yapmaktan mutluluk duyuyor. Devamli arkasındayım ama yok beni asla dinlemiyor onu çok seviyorum ama bu şekilde beni çok yıpratıyor kendimi çok kötü hissediyorum. Guzelce anlatsam da anlamıyor ne yapmam lazım yardım edin lütfen 😔