Gorumcemle iki gün arayla doğum yaptık bebeklerimiz aynı aydalar 3 buçuk aylıklar benim bebeğim gece 11-12 gibi uyuyor sabah 8-9 gibi kalkıyor doktor uyandırma acikirsa uyanır zaten dedi ama görümcem iki saatte bir süt sağıp iciriyormuş gece uyandiriyormuş bebeğide masallah 8 kilo tosuncuk benim bebeğim 6 kilo herkes sanki ben yanlış yapıyormuşum gibi davranıyor doktor bırak gece ne kadar uyuyorsa uyusun hiç dokunma artık dedi yanlış mı yapiyorum gece uyandırıp emzirmem mi gerekiyor