Cerenyazici öncelikle geçmiş olsun ne çektik bizde balgamlı öksürükten. Bol bol fizyolojik su sıkıp aspiratör ile çekim yapın gibi gelmesede devam edin mutlaka sökülecektir günde 15 kere yaptığımı biliyorum. Az az da olsa ıhlamur içirin ıhlamurun balgam yumuşatma özelliği var. Ayrıca göğsüne defne yağı sürüp pamuklu bir bez içerisine pamuk koyup göğsünde tutun balgamı gevşetmeye ve öksürüğüne iyi gelecektir. Bunun dışında başka yapabilecek bişey yok umarım tez zamanda şifasını verir Rabbim.