Benim eşim delta varyantlı virüs olmuştu. 3 gün hastaydı biz korona olduğunu bilmiyorduk tabi soğuk algınlığı falan dedik . Hatta o gece beraber olduk 🙄 4. Gün şehir dışına çıkması gerekti test oldu pozitifmiş. 15 gün karantina verdiler hiç ayrı kalmadık yattık kalktık optuk sarıldık bulaşmadı