Kızlar bebeğim gripti iyileşti şimdi de soğuk algınlığı oldu. Resmen sakınan göze çöp batıyor kara yatıracağım bundan sonra. Çok uykusu var yavrumun ama öksürmekten dalamıyor. Prospan şurup kullanıyorum başka öneriniz var mı? Doktora götürdüm bu arada enfeksiyon yok o yüzden antibiyotik falan vermedi. Anne sütü alsın bol bol dedi. Ama balgamı var çocuğumun. 5 aylıkken doğal denediğiniz yöntem var mı ?