Prensinannesii19 merhaba, nerdesiniz bilmiyorum da ben Fransa’dayim, Turkiye’de de mi bekletiyorlar bilgim yok ama oglumda da ayni problem vardi pediatri 2 yasina kadar bekleyelim eger kendiliginden inmezse ameliyat ederiz demişti. 2 yasinda hem ameliyat hel de sunnet ettirdim suan 7 yasinda, ne yazik ki izi kaldi kasiginda. Geçmiş olsun şimdiden