Bende o haltı yiyenlerdenim🤦🏻♀️ Benmde 4.gün falandı kızıl kucağımda aniden kalkınca bıçak saplanır gibi oldu aha dedim kanıyor kesin. Gerçektende bandaja kan çıkmış dikişlerim açılmış😔 sonra enfeksiyon oldu orası. Bir hafta boyınca batikonla pansuman yaptordım sağlık ocağına. Evdede yapılabilir. Batikonu sürüp gazlı bezle kapatıyorsun. İnş çabucak geçer