Kızlar her zaman kutulu mama alıyorduk. Şimdi poşetli mama alıcaz. Kutu daha pratik. Diyorum ki eski kutuları boş duruyor. O poşeti eski kutusuna boşaltıp kullansam ne olur. O kutular boş ama tarihleri de geçti. Kağıt kutu olduğundan yıkamaya da gelmiyor. Tarih sıkıntı yaratmaz demi