Wanderlust Prensinannesii19 ben 9 almistim sezeryan olmama ragmen 6si dogumda 3u de ilk hafta gitti sonrasinda da 5 kg daha vermisim
Seda_nur74 Prensinannesii19 eski zamanlarına dönmeyi o kadar çok istiyorum ki kilo konusunda hamile kalmadan önce 44 kiloydum doğuma 75 kiloyla gittim çıktığımda 55kiloydum şimdi 63 kiloyum sözde emzirirken kilon daha fazla gider diyordu doktor aksine kilo alıyorum ben
yareninannesii Prensinannesii19 tam 15 kilo diyebilirim keşke vermeseydim ama zaten normalde de çok fazla kilo alabilen biri değilim
birmelegibuyuturken Ben emzirdim 2 ayda 15 kg verdim. 65 le doğuma gittim şu an 45 kg um bebeğim 7 aylık oldu