Papatyaaa789 evet bence sizde alin siddetle tavsiye ederim harika otesi aynısından yengemde almıs ama o biraz kilolu dar gelmis popo kısmımı belli ediyo onda ama bende belli olmuyo ben pantolonların altına bile giyiyorum super bisey surekli giyemiyorum ama yuksek bel oldugu icin oturunca rahatsız ediyo sert biraz beli uzun giyimdede benim mideme agrı yapıyo ama gunde bi kac saat giymek bile iyidir diye dusunuyorum ben kirlenmesin diye kıyamıyorum giyemiyorum😬