Tugba50 İyi akşamlar bir hafta önce oğlumda bende ağır bi grip geçirdik doktor banada antibiyotik verdi oğluma da antibiyotik verdi ilaç bitti ertesi gün pişik oldu sonra poposuna kadar dağıldı ama baya dağıldı başına gelen varmı böyle bi durumun Öneriniz nedir iki gün oldu
Go_ya_sa Tugba50 once doktora danismalisiniz çünkü benim kizimda pisik zannettim mantar çıktı. Dikkat etmeniz gerek
Tugba50 Go_ya_sa ya görünüşü mantar gibi ben öyle sandım ama üç gün olucak yarın poposundan sırtına doğru dağılmış yarında geçmez işe hemen götüreceğim bepantol kullandım pişik kremimolmadı pudra kullandım geçmedi sudokrem önerdiler onu aldım oda fayda etmiyor normalde iki sürme de geçiyordu ama fayda etmedi
Go_ya_sa Tugba50 aynen benim tahminim mantar sizinki troysed krem verir tahminim zaten banada onu verdi ama uyari yapti geçtiğini gorsende 3 4 gun daha kullan yoksa tekrarlar ve tirnak ucu kadar kullanip iyce yay kremi nemli kapatma altini diye uyardi bende yazayim bunlari icimde kalmasin 🙄
Duygu01 Benim kızım her antibiyotik sonrası pişik olur, mutlaka doktora antibiyotik yanında troysed krem yazdırırım o iyileştiriyor. Bide antibiyotik kullanırken ; ıslak mendil kullanmayın. sürekli yıkayın asit yakıyor ve pişiğe dönüştürüyor
Tugba50 Duygu01 ıslak mendil kullanmıyorum pamukla ılık su ile temizliyorum bide her değiştirmem de 10 dakika açık bekletiyorum bende antibiyotik kullandım sütten felanda geçmiş olabilir belki ama geçmezse mutlaka doktora götüreceğim
Duygu01 Popodan sırta kadar yayılırsa alerji dir o yüzde yüz. Alerji iğnesi yaptırmanız lazım acile gidin
Tugba50 Go_ya_sa devlet hastanesinde ilgilenmediler diye özele götürdüm ordada bişey demediler bana ya deseler yapmazmıyım antibiyotik kullanmıştı onun sonucunda genelde çocuklarda görülürmüş doktorla görüştük fitokrem önerdi onu deneyeceğim
Tugba50 Go_ya_sa evet ya insanın içi parçalanıyor allah kimseyi evladıyla sınamasın acısını göstermesin allah olmayanlara kıymet bilene versin inşallah