Arkadaşlar bebeğimle ilgili bir kaç sorum olacak, 20 ayı bitti 21. Aya girdik 3 gün önce. El kol ayak göz burun vs göstermiyor. Bir kaç gün önce teyzesi gayri ihtiyari gözlerini kapat dedi kapattı denk mi geldi bilemiyorum. 1 yaşındayken burnumuza bip yapalım diye gösteriyordum burnuma dokunuyordu şimdi onu da yapmıyor. Yemek yerken ağzını aç dediğimde açmıyor kaşığı yaklaştırınca söylersem açıyor. Sürekli oyun oynatıyorum ellerim tombik tombik, sar makarayı, başka oyunlarda. Kitaptan parmağıyla dokunup birşey göstermiyor, kendi kendine kitaba bakıp araba, çiçek, pış pış diyor. Son 1 haftadır portakal çilek kivi muz bunların resimleriyle oyun oynuyoruz, sorduğumda yine kitaba dokunmuyor elimi alıp, benim parmağımla işaret edip söylememi istiyor. Sanki anne o, bebek benim. Ekstra birşey yapmam gerekiyor mu? Daha fazla mı oyun oynamalıyım kendimi suçluyorum yetemiyomuşum gibi hissediyorum artık.