sttznd Kızlar merhaba emzirme döneminde kullandığınız bi ilaç vitamin vb bişey var mı enerjim sıfır hiçbişey yapasım yok ona göre bende doktorumdan bişey istiyim
Tuba sttznd almanyada yasiyorum ve bana doktorum folik asit‘i devam kullanmam gerektigini söylemisti bide arada sira demirime baktiriyorum düserse eger demir ilacida almak icin. onun disinda hergün meyve sebze yemeye calisiyorum.