Benim bebeğim 8.5 aylık şuan da erkek bebek oturabiliyor desteksiz yürümekte istiyo kendisi elini tutup yürütüyorum destekli bir şekilde emeklemeye yavaş yavaş atandı gibi kendini itiriyo yani şuanda olması gereken bunlar mı yoksa yapması gelişmesi gereken şeyler var mı sizinkiler ne durumda oturup düştükten sonra kendi kalkıp oturabilir mi şuanda ?