iyi geceler hanimlar 5ay9gunluk bir kiz bebegim var saglik, gelisim, motor islevlerimiz cok iyi sukur fakat dogdugundan kendini bildiginden beri aile disindaki butun insanlara karsi önyargili kimseye gitmez kimsede durmaz biri sevse ilgi gosterse hemen aglar tepkisi cok net yani yabanci birine karsi alisma suresiyse saatler belkide gunler neden boyle acaba normalmidir bide son zamanlarda kulagini saclarini yolmaya basladi sinirlenince aglayinca falan eliyle dizine vurmalar falan neden boyledir basina gelen varmi biraz agresif benim bebek ondanmi acaba