Kubra_23 Arkadaşlar merhabalar oğlum 16 aylık boyu 82 cm bugün oyun grubuna gittik yaşıtlarından en az bir kafa boyu kısaydı omuzlarının altına geliyordu kendimi çok kötü hissetttim acaba ben düzgün besleyemedim mi dedim önerileriniz nedir sizin bebeklerinizin boyu kaç cm ?
BusraG Kubra_23 bizimde öyleydi. 16 aylıkken 82 cmdi. Bazen hızlı ilerler bazen durur. Genetik likte var bunun yanı sıra. Bazı çcocuklar snradan hızlı uzar
merve5561 Kubra_23 bana normal geldi boyu kızım 1 yaşında 75 cm di boyu dr gayet iyi demişti 16 ayı hatırlamıyorum ama
efelettin Teyzem hep anlatır. İki yeğeni yaşıt yeğeni için. Bülent abin, Ümit abinin yarısı kadardı 7-8 yaşlarında. Şimdi ikisini gör aynı boydalar ( 1.90 ) .. benim abimlerde çok uzun boylu eşimin boyu çok uzun değildir mesela. Oğlumda abimlere çekmiş.
BuzluKahve Kubra_23 16 aylikta 83cm cok iyi. Persentil tablosunda da %75 gözüküyor zaten. Ayni ayda bir kafa boyu daha uzun olunmasi zor gibi geldi bana🙄 Boyunu mu yanlış ölçtuler acaba?