Valla kızlar neler denedim neler 3 aylık olmamıza 1 hafta kaldı. Rezenelermi galaktolarmı laktamillermi macunlarmı tatlılar mı çaylar mı helvalarmı daha neler neler bende hiçbiri fayda etmiyo günde 3 lt su içiyorum yinede şarıl şarıl gelmiyo süt çok üzülüyorum ama yapıcak bişy de yok. Bende bir öğlen bir gece 90 cc mama veriyorum.