Prensesss_annesiii Kızlar çamaşır makinesinn üç yol kablosunda koku geliyordu fişi çektim hemen kablo erimiş yeni uzatma kablosu aldım a 101 den aç kapa dügmesi var ışığı açtım düğmeyi basıp hep ışık açık kalirsa bişi olmaz degilmi
Saripapatyammm Prensesss_annesiii Hep acik kalirsa hem elektrik yakar. Hemde olasi bi ani sartel atiminda bagli olan makinelerinizi yakabilir.
Bualemdeyeniyim Prensesss_annesiii ışığın açık kalması demek prizin calısıyor olması demek hem bulasık hem camasır takılıymış ağır gelebilir belki elektrık çalıştıracağınz zaman prizi acıp kapatırsanız daha iyi olur sanki
Prensesss_annesiii Waffle elektrikle uğraşmasini da hiç sevmem makineyide hemen hemen her gün calistirrim
Prensesss_annesiii Waffle Hiiim o dügme nin tasarruf özelliğimi var yok hep açık kalsın ben ugrasmim her gün aç kapa yaparak bişi olmaz degilmi
Prensesss_annesiii Saripapatyammm O zaman sadece kullandığım zamanlardami açım bende her zaman aç kapa yaparsam tehlikeli diye dusundum
Prensesss_annesiii Saripapatyammm anladım tskler bu iyisdir diye bunu aldım ne bilim böyle aç kapa yapicagimi normallerde kotusu
Saripapatyammm Prensesss_annesiii Normallerden daha iyi korkma :) suyla temas ettirmezsen birsey olmaz