Mavis34 esmayllmz0 farklı bibetona geçip öyle deneyin benimki daha yumuşak üçlü bir bibetona sonra göğsümü emmeye başladı bıkmadan her beslenme saatinde göğsünü tutturmaya çalış
esmayllmz0 Çok biberon vermedım aslında 2,3 kes verdım sadece suan memeye gelıyor emiyor aglıyor bibronda emiyor ağlamıyor napöam lazım meme emmesş içşn
eylem13 esmayllmz0 bizde aynı sorunu yaşıyoruz biberon emmiyor ğöğüsümü emmiyordu şuan ğöğüsümü de emmek istemiyor red ediyor zorla veriyorum uyuduğu zaman hözünü açmadan ver höğüsünü
esmayllmz0 Mavis34 lansinoh 160ml yavaş akım olan biberonu kullanıyorum ama böyle yapıyor aslında cokda biberon vermedım 2,3 kere bugun verdım sadece böyle yaptı