Falzla kelimesi yok anne baba dede su çiş ver al getir gibi kelime kulaniyor ama cümle kuramıyor fazla kelimesi de yok evde tek çocuk arakadas ortamı da yok ikimiziz sadece TV icliyir arada ve çok sinirli bir kızım var zorladogim zaman bana vuruyor bağırıyor nasıl konuşacak bu çocuk geç mi kaldı nasıl geliştirecez babası genelde işte hiç vakit geçirmiyor onunla da sizlr napiyorsnz