Aznurr Kızıma 2 gündür kullanıyorum , kakası kına gibi su şeklinde ishal sanki çişini yspmış gibi oluyo normal bu yaşayam var mı hastalıktanmı yeşil ilaçtan mı .
Leyla2603 Evet antibiyotik kullanınca öyle oldu bizde de kullanmıştık antibiyotik bağırsak hareketlerini bozuyor diye yanında probiyotikte vermişti