Merhaba anneler. Konuya nereden giriş yapayım bilmiyorum. Kızım 16 aylık. Emziği uykuya geçişlerde kullanıyorduk. Onun dışında gün içinde zorunda kalmadıkça vermezdim. Yılbaşında ani bir kararla emziği bıraktırmaya karar verdim. O gün bugündür emzik vermiyorum. İlk başlar tabi ki zorlandık ağladı vs ama alıştı biraz biraz. Ama sorun şu ki emzik emdiği zamanlar uyku öncesinde normal meme verdiğimde bazen emer bazen emmez hemen emziği alırdı ama şimdi özellikle şu son zamanlarda memede uyumaya başladı. Bende bunu hiç istemiyorum. Meme diye ağlıyor bazen veriyorum bazen vermiyorum ama böyle olacak gibi değil bunun önüne geçmem lazım. Bu konuda ne yapabilirim? Bir de şuan atak dönemindeyiz. Atakların sonuncusuna girdik. Artı azı dişler patlıyor sağ patladı şimdide sol azıcık patlamış. Huyu zaten değişti biraz ve son zamanlarda uykuya çok direniyor gündüz de öyle özellikle gece uykusuna ve illa ki ağlayarak uyandığı oluyor. Atak ve dişten mi yoksa memeden mi böyle yapıyor bilmiyorum. Bu aylarda bu durumu yaşayan var mı? Uzun oldu kusura bakmayın. Çok doldum bu konuda çünkü çok yoruyor beni bu durumlar😔 Dişten mi ataktan mı emerek uyumak istediğinden mi böyle yapıyor anlayamadım.