Fatmanaz ben bir ara sımılac kullandım aşırı memnun kaldım biberon tutmayan bebeğimi meme arasında verdim içti beğendi gaz hiç yapmıyor kendi kendine emip çıkartıyordu hemen birde o zaman 2 aylıktı su an bizde 4 ay 20 günlüğüz bende kaşık mama araştırmasındayım size tavsiyem ıstagramda mühendisoğlu diye biri var bebeğe dair a dan z ye herşeyi araştırıp iyi ve kötü olanların analizini yapıyor ben baktım manalar için en iyisi muzlu şeftalili ve tahıllı olanlar oda mecbur kalınırsa