Hayır çünkü doktorlar önermiyor. Kemik ve omurga gelişimini olumsuz etkilediği için. Bir de içe basma, parmak ucuna basma vs olabiliyor. Kullanmadım bebeğim 11,5 aylıkken yürüdü. Kullandım hiçbir zarar görmedim diyen anneler ayrıntılı tarama yaptırdıysa ancak dikkate alırım ben olsam