tugbahy6 doktora doktorun geç kalmadan benim kızım 2, aylık hafif öksürüğü vardı 3 kere götürdum hastahaneye bizi her seferinde eve gönderdiler onların ihmalsızlığı yüzünden kızım bronşit e çevirdi gece boğulma tehlikesi yaşadı gece 1 de hastahane ye kaldırdık sonra yatış yaptılar 10 falan tedavi yaptılar