Feyyyzza Kızlar dogalgaza hangi aydan sonra gerek duyulmuyor. Nisan falanmı? Daha kaç ay daha kazıklancaz onu merak ettim. Evim suan buz gibi 50 de yanıyor bide. 400 500 gelir. Artık yaz gelsin🙄
homosapiens Feyyyzza evine göre değişir ben 1 haftadır yakmaya başladım evim çok sıcak tahminim 1 ay taş çatlasa 2 ay sonra yakılmaz
27temmuz2021 Feyyyzza İstanbul’da değiliz ama bizimde 50de çalışıyo ve ev soğuk 4petek çalışıyo 670tl fatura gelmiş 🙄marta kadar yakarız heralde hava soğuk olursa😏
Feyyyzza Bety2 2 petek ama cidden o kadarmı gelir geçen ay 42 de falan yandı 170 geldi. Bu ay zamlarla nolur bilmem
Saitkereminannesi Feyyyzza nisana kadar yanar Mart sonu kapatılır en düşükte yaktigim halde 517 TL geldi
Saitkereminannesi Feyyyzza eşim ben ve oğlum 3 kişiyiz su faturasi 63 TL bulaşık makinesine bile sudan geçirmeden dizerim temizlik çok yaparım ama israf etmem herşeye çok zam geldi 😭