Kızımın gözünün üstündeki şey için daha önce buraya yazmıştım bugün doktor kronikleşmiş şalazyon dedi bu şekilde olup kendiliğinden geçen oldu mu acaba ya da ilaç kullananlar. Kızımın ki yaklaşık 3 ayı geçkindir var.
Doktor uyutup boşaltmak lazım dedi