Mathh
Mathh benim bebeğim de 6 aylık.uyku uzmanı 7 de kalkmamızı,sabah 2 uyku uyumasını ve akşam 5 te de güç uykusu olarak sadece 20 dk uyumasını söyledi.bu şekilde yaparsanız akşam 7 de uyur dedi.uyguladım ama bi türlü 7 de yatırmayı beceremedim saatlerce uğraştım uyumadı sonradan güç uykusunu aldırmadan ayakta tutmayı denedim ve 7 de uyudu.meğersem gündüz uykularını fazladan alıyormuş yani her uykusu geldiğinde uyutmamak gerekiyormuş onu anladım uykusu gelse de oyalayın 4-5 ten sonra uyumasın bir de öyle deneyin