Eyrice Kızlar ben sezeryan doğum yapalı tam 1 yıl oldu. 1 senedir hiç adet olmadım. Şimdi ise çok az miktarlarda kanama şeklinde 30 günü aşkındır kanamam war. Sizin doğumdan sonra adet kanamanız nasıl oldu. Kaç gün sürdü. Acaba doktara gitmeli miyim 🤦🏽♀️
Bir_prens_bir_prenses Eyrice bence gitmelisin. Ilk çocuğumda 6. Ayda adet olmuştum normal 1 hafta sürdü ama biraz sanciliydi oda normaldi. Bu çocuğumda daha olmadım 30 gün kanama olması normal degil