Yagmur46 girlandboyandmumy_ Grundig kullanıyorum çok da memnunum. Nem sensörü var kırışıklık önleme özelliği var 8 kglik olanı.
girlandboyandmumy_ Sweetmama ben de aynı sebebten istiyorum oğlumun kıyafetleri resmen kara döngü evin içinde kurumadan yine birikiyor
eceunverkanra girlandboyandmumy_ Nem sensoru yok 9kg olanindan almistim modeli D91 HP olmasi gerekiyor
girlandboyandmumy_ momyalin momyalin hayırlı uğurlu olsun inşallah tam ürün adı nedir bende bi baksam
girlandboyandmumy_ Mujdemete02 sanırım şuan en pahalı olan bosch çok iyidir zaten tartışılmaz ama fiyatları tüm markalardan daha uçuk
Mujdemete02 girlandboyandmumy_ Evet canım gerçekten iyi ama biraz da bütçe meselesi hangisi uygunsa ona bakarsın 🙏🏻🌸
Yunusemreveannesi girlandboyandmumy_ valla canim çok ayrıntılı bilmiyorum en son model aldık ben şuan bidetek filtresine etmiyorum suyu makine bölümünden gidiyor tam anlamam doğrusu
Deletedmom5284 Indesit marka kurutmalı çamaşır kullanıyorum marka olarak memnunum sadece kilosu düşük