Sssbbbb Kışı çok severdimmm ama bebem doğunca sevmez oldum. Her ay fiks hasta burnu hiç durmaz 😄 sürekli hasta olan bebekler için kış bitebilir mi artık lütfennn🥲🥲
UzncMom Sssbbbb Bende kışı sevenlerdendim…Oğlum 7.5 aylık bi kez grip olduk ailecek😟Ve çocuğumu alıp dışarı çıkmak istiyorum resmen eve kapandım nadir çıkıyorum 🙄Sanırım artık yazı seveceğim🤣