Üstün zekalı olması demek övünülecek bir dueum değil aksine ona göre eğitim alması gerekecek bir durum. Benim 2 tane kuzenim üstün zekaliydi diyeceğim başta okul olmak üzere erken biktilar her şeyden, diğer çocuklardan once okuma yazmayı biliyirlardi , diğer çocuklar okuma yazma öğrenmeye çalışırken benim kuzenim okula gitmek istemiyordu, diğerini ise hiç yalnız birakamiyorlardi çokta iyi bı durum degil