Eylulbebek1 dünyada benden başka insanlar olduğunu farkettiğinden beri böyle 🌸 tabi şöyle bir durum var sık sık başka insanlar görmüyor bebeğim akşamları 1 - 2 saat kadar babasını görebiliyor yalnızca. Bütün gün yalnızız. Böyle yapmasını normal karşılıyorum. Anneannesinin anneanne , dedesinin dede , halasının hala olduğunu öğrendiğinde düzelecektir bence. Çok sıkmayın canınızı sizde 🙃