Bozzzzy 1070 tl geldi. Toplam 378 m3 harcamışız. Kullanmadigim iki odanin kapisi kapali banyo tuvaletin petegi kapali. Yatak odasi muttakfa birer petek salonda iki petek acik. Tüm ay 45 derecede yandi kombi. Evim en üst kat. Gündüzleri ara ara kapatmayi denedim ama ev ısınmadi. Birde klima ile isinanlara gelen faturalari duyunca yine şükür dedim en azindan tüm ev ısınıyor