bebeksibiriyim Kızlar bebeğim 9 aylık.Suyu ufak bir biberonu var ondan içiyor.Deliği biraz geniş bazen boğazına kaçırıyor.Pipetli suluk mu yoksa bu 3 delikli aventin vs alıştırma bardakları var onunla mı devam etmeliyim sizler neler kullandınız?
Hotic bebeksibiriyim oğlum 9 aylıkken nuk action cup almıştım. Pipetli suluk vallahi cok memnunum ya 2 bucuk yaşına geldi hala kullanır o kadar atmasına rağmen hiç kırılmadı akıtma koku falan olmadı. Bunu önerebilirim.