Guley Kızlar merhaba bu defa kendim için soru soruyorum aranizda emaye çaydanlık kullanan var mı bi sorun yaşadınız mi
Baltopu Guley canım bende emsanin kırmızı olan var çok memnunum,eşim zaten çayı çok sıcak sever sürekli ateş üstünde hem çocuktan dolayıda çaydanlığı içeriye getirmiyoruZ..Çabuk soğutuyor demiş geneli ama biz böyle olduğu için anlayamadık memnunuz
Edabarakk_ ben kullanıyorum canım hemen soğutması dışında bir sorun yaşamadım ama bendeli çok çabuk soğutuyor
Guley sademinannesi soğutması önemli değil canım benim için zaten misafire kullanıcam normal çaydanlığıda ocaktan almam hiç misafir gelince
Edabarakk_ Guley karacanınkini almıştım beyaz cnm görüntüsü için almıştım bende en çok ama soğutuyor hep ateş üstünde olmalı
Giz3w Guley yok yeni gelmedi ben alali 15 gun fln oldu ama cogu yerde kaliyor satilmazsa yakinlarinizda varsa bi goz gezdirin