Momm12 Evet hanımlar benim kızım 6, buçuk kilo belki 6.800 gr da olabilir boy 67 Cm bizim kadar minnak olan varmı merak ettim 🙈😊
Srpslk Momm12 var var bizde prematüreyiz 8 aylığız 6 kg 63 cm miz herkesin prematüre bebeklere baya gelişmiş burda görüyorm bende üzülüyordm bi benimki böyle kalmıs heralde diye :)
Momm12 Srpslk seninki daha iyi o zaman 😂😂 biz 10 aylığız yavaş gelişen bir bebek doktorda dedi minyon bir bebek dedi
Srpslk Momm12 aynıyıx aşağı yıkarı ya ben cok minyonum ve cok zayıfım babasıda cok zayıf cok normal dedi doktor önce benimde sütüm yarıyırdu su an asırı hareketli bi cocuk benide yedirmiyo icirmiyo sürekli ağlıyor benimde sütüm yaramaz oldu cok üzülüyorm ama inş büyüyecek bizimkilerde
Momm12 Dilanguven bizde 10 aylık 6,5 kilo 😂😂 ama doğdu ağırlığı fazlaymış Benim kuşum 1.5 kilo doğdu ilk aylarda her ay 1 kilo alıyordu sütüm yarıyodu sonra yavaş almaya başladı şimdide çok hareketli
Dilanguven Momm12 benimkinin iştahı iyiydi şuan dişi kaşınıyor diye hiç iştahı yok bu gidişle doğum kilosuna dönücez 😂😂
Usraaa Momm12 34 haftalık 46cm 2240gr dünya geldi 6 ay 9 günlük 67cm 7200 grm 2 disimiz çıktı bile ☺️☺️☺️
Emineg35 Momm12 37+1 haftalık doğdu. 2650 gr 47 cm. Minik adam şimdi 9 ay 11 günlük 8280 gr 72 cm oldu ❤️ Ama aşırı iştahsız. Öyle zor bi bebek ki. Zaten resmen meme reddiyle doğdu. Gelişimi güzel ama taklalar atıyoruz yesin diye
Gzmmm Momm12 Ya benim kızımda 11 aylık 69cm 35 haftalık 42cm doğmuştu doktor dün çok kısa boyu dedi çok moralim bozuldu size BÖyle birşey söylendi mi
Momm12 Gzmmm doktor bize minyon bir bebek zaten dedi bende 1.60 zaten çok uzun değilim bana cekmistlr dıye düşündüm 😂 insallah ilerde uzarlar