Elifinannesii_ Anneler kızımda sarılık vardı şükür geçti. Bugün 2 saat çok huzursuzdu. Uykuya dalmada zorlandı. Emdi , altını almıştım. 18:30 gibi bi uyudu bu saat oldu uyanmıyor. Uyumayı seviyor. Bu kadar uzun süre uyuması zararlı mı ?
Edabarakk_ Elifinannesii_ canım 14 günlük daha bıraksan sürekli uyur sen uyandır 2 saatte bir emzir uyanmazsa uyku arasında emzir yine aç kalmasın
Klymeneninatlasi Elifinannesii_ ilk günler çok uyur eğer emiyorsa uykusunda sıkıntı yapma bence altını alırkende uyanmıyorsa tam bir uykucu ☺️ Sarılığınız geçmiş çünkü geçmese sıkıntı
Yenianne18 Elifinannesii_ allah korusun nükseder felan 14 günlük henüz benim kızımdada öyleudi cok yatıyor diye sürekli hastaneye götürüyordum orda uyanıuordu🥲 şimdide uyumuyor ama yedirmek için felan uyandırıp veriyorsundur diye düşünüyorum zaten
Elifinannesii_ Klymeneninatlasi bezini alırken bile uyanmıyor canım sarılığı varken yüzünü suyla ıslatıyordum. Ona zorla uyanıyordu. Babası kılıklı uyumayı seviyor 🥲kendi kendine uyanıyor öyle memeyi iyi emiyor uyandırmaya çalışıyorum uyku sersemi emmiyor da. Uyusun diye bırakıyorum hatamı yapıyorum bilmiyorum
Elifinannesii_ tmrskbr kendi kendine uyanıyor canım o zaman iyi emiyor. 2 saatte bir kaldırmaya çalışıyorum ama asla uyanmıyor
Elifinannesii_ Klymeneninatlasi pek değil canım. Uykuya dalarken filan emiyor ama uykudan uyandırınca sersem oluyor hiç emmiyor. Kendi kendine uyanınca doya doya emiyor
tmrskbr Elifinannesii_ benim bebeğim 23 günlük. Doktorumuza sordum uyandırma bağırsaklarıda dinlenmiş olur dedi. 6 saate kadar uyandırma dedi. Korkma uyusun daha çok küçükler
Klymeneninatlasi Elifinannesii_ sen mutlaka uyandır o zaman annesi çok küçük 2 saatte bir emmesi lazım Allah korusun sarığı tekrarlamasın
Elifinannesii_ Klymeneninatlasi uyandı emdi , hıçkırıkları tuttu , bezini değiştirdim tekrar uyudu canım. 🌸
Elifinannesii_ tmrskbr Kendi kendine uyandı canım emdi. Hıçkırıkları filan tuttu. Altını aldım şimdi tekrar uyudu. Kendi kendine uyanıyor emiyor geri yatıyor. Bende doktoruma soracağım inşallah 🙏🏻 Teşekkür ederim 🌸