Merhaba kızlar oğlum 14 aylık bu hafta 3. Kez orta kulak iltihabı tekrarlıyor ve 3. Antibiyotiğimiz çocuk doktorumuz kızarıklık olduğunu söyledi ateşi oluyor kbb uzmnına gösterdim 1 aylık tedavi verdir antibiyotizsiz onceaır illadin risonel yazdı bu orta kulak nasıl geçer lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın