_busraa Yenidoğan bebeğim var göbek bağı düştü birkaç gün sonra kanama oluştu normal mi sizce? Siz aynı şeyi yaşadınız mı ?
AkademiikAnne _busraa Aşırı bi kanama olmamıştı bizde, ufacık bi yerde olmuştu. Doktorunuza sorma şansınız varsa sosyal medyadan vs sorun yoksa da bir doktora gösterin bence
_busraa Meva2809 bizde de şuan öyle oldu tedirgin oldum temizlenmesi gerekiyormuş nasıl yaptınız acaba