Tunay Oğlum mama reddi yaşadıgı için gustonun vanilya özütünü aldım 120 cc mamaya 10 damla koydum ama aklımda soru işareti oluştu tadı çok yogun ama mükemmel kokuyor ve tadına baktığımda güzel tatlı oldu ölçüsü için yardımcı olabilecek varmı
elifizm 2, 3 damla koyuyordum içmiyordu bende keçi boynuzu özü denedim. Öyle içti alerji maması idi kısa bir zamanda azaltarak keçi boynuzu özünü de kestim alışmıştı o şekilde