Hanımlar iyi akşamlar çocuğum 10 günden fazla oluyor rahatsızlandı haftasonuydu acile götürdük serum aldı ertesi gün yine kötü oldu tekrar acile gittik uykuda aşırı derece hırlıyor nefesi kesiliyor du dudakları morarıyordu. İlk bi hastanede 3 gün yatış verdi doktor. Sonra çıktık eve geldik yine aynı başka bir hastaneye gittik bu defa yine yatış verdiler bronşit olmuş dediler. Ben çalışıyorum gündüzleri kayınvalidem kalıyor yanında akşam ben gidiyorum sabah tekrar işe aşırı yorucu geçti zaten. Bugün doktor gelmiş kayınvalidem 10 günden fazla bir süre olduğunu çocuğun neden toparlayamadıgını sormuş doktor bu defa covid den şüphelenmiş. Test almış daha çıkmadı sonucu beni de almadılar yanına test sonucu çıkmadı diye çok üzülüyorum zaten akşama kadar çocuğumu özlüyorum o da beni çok özlemiştir. İnşallah negatif çıkar. Çocuğu pozitif çıkan anneler nasıl atlattılar zor mu oldu