kaymakliekmekkadayifi Kizlar geceleri mama hazirlama isini nasil yapiyorsunuz ? Cocugun uykusu dagiliyor mu ? Yada yaninizda sicak su falan mi bulunduyorsunuz napiyosunuz 😂
Sibell777 kaymakliekmekkadayifi Termos canım en mantıklısı inan başka da çözüm olamaz çünkü hazırlandıktan sonra da 2 saat içinde tuketilmeli
-erCansu- kaymakliekmekkadayifi ben olsam termosa ılık suyunu biberonada ölçeği atardım direk hazırlayıp verirdim
Minibebeduru kaymakliekmekkadayifi yatak odasına mama ısıtıcı aldım uyanınca suyu hazır biberona mamayı koyuyorum hop ısıtıcıya 10 dakikada hazır oluyo🍼üşengeçlik diyincede ben😄
aayysseee kaymakliekmekkadayifi termos tabikii termosa sıcak suyumu koyarım birde kaynatılmış soğumuş soğuk suyumda oluyor 60cc yapacaksam mesela 30 sıcak 30 soğuk su koyuyorum hemen karıştırıyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Termos edinin. Sıcak suyunuz hazır olur. Ben 90 yapacaksam 30 termostan 60 da şişe suyundan koyardım. Minik cam kavanoza tam ölçü mama koyar doğrudan döker karıştırırdım.
Serenaycaner kaymakliekmekkadayifi termus en güzeli en rahatı sabaha kadar korkuyo iyi birşey alırsınız 1 dakika bile sürmüyo hazırlamak hemen karıştırıp veriyorum kaynamış soğumuş suyla başka türlü başa çıkmaz bebek ağlarken
Ruzz-Batu kaymakliekmekkadayifi termosa kaynamis ilitilmis suyu koyuyorum sabaha kadar uyandiginda suyu hazir oluyo gun icinde de ayni seyi yapiyorum
cagankusunannesiii kaymakliekmekkadayifi termosa sıcak su koyuyorum yatmadan gece uyanınca hemen hazırlayıp veriyorum yoksa kıyameti koparır su kaynayana kadar 😅
MerveAlaca67 kaymakliekmekkadayifi biberona yapcagım ölçü kadar kaynamış soğumuş suyu koyuyorum yatarken peteğin üstüne koyuyorum gece de mamayı ğstüne ekliyorum ısı tam ideal oluyor