Denizasel34 Yazzz0726 evet cnm ya bende öyle biliyorum eczane dekiler yanlış vermişler çok üzüldüm ya 6 gündür de kullanıyordum inşallah bişey olmaz
biruykusuzanne NurAsel valla doktor tavsiyesiyle aldım canım 4. Ayda. Bir problem yaşamadım değerlerimizde çok iyi çok şükür 🙂
NurAsel bir de bebeğimin süte alerjisi var sideferin içeriğinde de süt aroması varmış kullanma ihtimalimiz yok onu biruykusuzanne
Denizasel34 oykus ben kendime kullanmıyorum kızım için aldım dikkati mi çekmisti konu açılmışken bı sormak istedim hayal kırıklığı yaşadım şaka gibi ya ilaç satmak için çocukları mi kullaniyorlar artık anlam vermeedim
Denizasel34 oykus artık devit 3 kullanırım napiyim kan değerlerinde aşırı düşük çıktı mecbur kullanmam gerekiyor
Denizasel34 Yazzz0726 ya aşının etkisi vardı zaten 3 gün o sürdü sonrasında da çok yorgundu bundan olabilir mi bilmiyorum çok üzüldüm 😢
Elifbeyzam NurAsel o çok lanet bir ilaç ya hem tadı hem leke yapması falan ven bestiron kullanıyorum vok seviyor dogal zeytinyag ve portalak aromalı onu gorunce çığlık atıyor sevinçten
Elifbeyzam NurAsel 1 yaş diye biliyorum ama doktorunuza danışın isterseniz benim kızım bir yaşında şuan ve konteolde demir eksikliği çıktığı için onu bırakıp ferrum surup başladık iki ay içecek onuda
Elifcinargul NurAsel banada verdi oğlum zaten ishal doktorda ya ishal yapar ya kabız yapar dedi kullanmıyorum. Daha önce burda okumuştum kimse memnun değil 😒 ama anlamıyorum bu kadar kötü şeyler devlet neden veriyor 😡
NurAsel Elifcinargul herhangi bir tahlil yapmadan ne kadar eksikliği olduğunu gözlemlemeden direk takviye başlamaları tuhafıma gitti benim de
Elifcinargul NurAsel yani birde o konu var belki fazlası var vücutta neden tahlil yapılmadan her bebeğe veriyorlar
rosesbabys NurAsel aman görüntüsü bile benim migdemi bulandırmıştı. Diğer vitaminleri ocean kullanıyorum ama kan için ferro sanal verdi doktorum daha etkiliymiş bizde aşırı derecede kansızlık çıktıda
1ana1bebe Denizasel34 şifa olsun, tabiki herkes için geçerli değil bunlar belirli sayıda cocukda deneyip yapılan araştırmalar, ekşi bı durum yoksa kullanım tabi