Bizde çok defa aldırmak zorunda kaldık malesef.Belki 1hafta içinde 3-4kere vermek zorunda kaldığımız zamanlar oldu.Malesef öyle bir yere denk gelmedim.Özele de gittik ,devlete de.Benim yavrum da perişan oluyor ağlamaktan😞Kan alamayıp farklı farklı yerlerinden deniyorlar.Ölüp bitiyorum.Ama yapacak bişey yok ç.Bulursanız öyle bir yer bana da söyleyin lütfen