Bogaannesi benim kızımda 9 aylık. Memede uyuyordu. Koyuyordum yatağa saat başı uyanıyordu. Hatta gece saat 2 den sonra hep meme ağzındaydı. Yatırıp yanıma emziriyordum bende sızıyordum bazen. Dedim bu iş böyle nereye kadar. Gece emip süt aldığından değil emzik niyetine kullanıyordu beni. Uyku eğitimine başladım 1,5 hafta önce. Şimdi gece 1 kere en fazla 2 kere uyanıyor. Kucağıma alıp bir iki pış pış yapıp geri koyuyorum yatağına. Araştırın ve deneyin. Memede uyuyan bebe çok zor. Son 3-4 gündür iyice alıştı kendi uyuyor yatağında. İlk bir kaç gün sancılı geçiyor. Ağlatmadım yavruşumu ama meme istiyor vermemek zor biraz. Ama geçiyor. Cennete gibiyim valla