Oğlumda değişiklik var huysuzdu zaten ama özellikle bugün uyandigindan beri her şeye ama her şeye ağlıyor 🙄 adeta gına geldi 😒 ofkeleniyor bir şeyi yapamıyor ağlıyor istediği olmayınca zaten ağlıyor hep kucağımda kalmak istiyor fenalık geciricem hakikaten 😒 nedir bu ataklardan çektiğimiz , daha 23 gün var diyor erkenden son bulur mu ki ? İnşallah amin çok amin 😑